Thursday, November 24, 2011

Indiaanse-Indiese fusie

Indian-Indian Fusion

Vandag is die Amerikaanse vakansiedag wat bekend staan as "Thanksgiving." Ek het dit saam met Chris en sy vriendekring gevier. Ek is gewoonlik die enigste vegetariër by Thanksgiving byeenkomste, egter Chris is ook een, so ek wou iets spesiaal vir ons maak. Hy is ook die vriend wat ek leer hoe om Indiese kos te kook. Met dit in gedagte het ek besluit op 'n kombinasie van die kookkuns van Indiane* en Indiërs*.

Die twee geregte wat ek gebring het was Succotash-kerrie en basmati-Amerikaanse swart rys pilaf met geroosterde okkerneute en tuisgemaakte versuikerde bosbessies. Amerikaanse swart rys is nie werklik rys nie, maar eerder 'n verlangs verwante gras spesies. Succotash is 'n mielie en boontjie bredie van die Narraganset Indiane van Nieu-Engeland.

Today is the American holiday known as Thanksgiving. I celebrated it with Chris and his circle of friends. I'm usually the only vegetarian at Thanksgiving gatherings, however Chris is also one, so I wanted to make something special for us. He is also the friend I'm teaching how to cook Indian food. With this in mind, I decided on a combination of the cuisines of American and Asian Indians*.

The two entrees that I brought were Succotash curry and basmati-wild rice pilaf with toasted walnuts and homemade candied cranberries. Wild rice isn't actually rice, but rather a distantly related species of grass. Succotash is a corn and bean stew from the Narraganset Indians of New England.

* The noun & attributive adjective pairs "Indiane" en "Indiërs" translate into English as "Indians", though in Afrikaans the former is reserved for American Indians and the latter for Asian Indians.

4 comments:

Willem said...

Hi Verdant.

Interessante blog. Net 'n vraag...is jy in Amerika gebore? Hoekom Afrikaans leer spesifiek? Ek is net nuuskierig...

Groete,

Willem

Verdant said...

Dankie Willem, dieselfde vir jou blog. Om jou vraag te beantwoord, nee, ek is in Suid-Korea gebore, maar ek het in Amerika grootgeword. Ek leer Afrikaans want ek dink Suid-Afrikaanse geskiedenis is baie interessant en jou taal is 'n baie groot deel daarvan.

Mollers Down Under said...

Ek het self gewonder hoekom, so jy antwoord sommer vir my ook! :) Ek sal beslis weer hier 'n draai kom maak by jou blog!

Nikita said...

Ek mis jou Afrikaanse inskrywings!!