Thursday, December 09, 2010

Handwoordenboek Engels-Nederlands / English-Dutch Dictionary

Ek was besoek deur 'n kollega van die vorige kantoor (oor 'n jaar gelede) waar ek gewerk het. Sy is 'n Nederlander en sal binnekort terugkeer na Nederland. Toe sy gehoor het oor my Afrikaanse studies, het sy ook my aangemoedig om Nederlands aan te leer. Een van die dae, maar ek wil eers vlot Afrikaans praat ('n lang tyd weg). Vandag het sy my die van Dale Handwoordenboek Engels-Nederlands gegee. Wat 'n baie aangename verrassing!

I was visited by a coworker from the previous office (over a year ago) where I used to work. She's Dutch and will be returning to the Netherlands soon. When she heard about my Afrikaans studies, she also encouraged me to learn Dutch. One of these days, but first I want to speak fluent Afrikaans (a long time away). Today she gave me the van Dale English-Dutch dictionary. What a pleasant surprise!

4 comments:

Alexander said...

Toe ek verlede jaar in Amsterdam was, het ek 'n Afrikaans-Nederlands woordeboek gevind, wat baie interssant was.

Eben van Renen said...

Oppas vir Valse Vriende tussen Nederlands en Arikaans: Dit is woorde wat dieselfde klink maar heeltemal ander betekenisse het. RSG het 'n potgooi episode in Die Tale Wat Ons Praat waar hulle oor al die snaakse misverstande praat. BV. In Afrikaans sê ons mos: "Verskoon my" maar in Nederlands beteken dit dat jy jouself bevuil het soos 'n baba en jy vra iemand om jou doek om te ruil (nappy change).

nikita said...

My Nederlandse skaakvriend [een van die baie - David] het my 'n paar jaar terug die VanDale=link gegee. Hy skryf Nederlands op die skaakwebsite en ek skryf Afrikaans en slegs een keer het ek die link tot dusver gebruik. Jy hoef nie Nederlands te leer nie, as Afrikaans ken, kan jy Nederlands lees - maar die praat is die verskil :) As dit by lees kom, is die woordeskat byna 85% dieselfde [mag dalk bietjie meer/minder wees, maar dis BAIE naby dieselfde.] Flaams sal jy natuurlik geen probleem mee he nie. [my kappies/deeltekens vir die e's is bietjie "weg"] Geseende Kersfees!

Verdant said...

Ja, die klein verskil tussen Afrikaans en Nederlands is baie interessant! Geseënde Kersfees vir julle ook!