Monday, August 02, 2010

Duitse Toeriste

Ek het vandag 'n kans gehad om 'n bietjie Duits saam met drie Duitse toeriste te oefen. Dit was 'n verrassing vir hulle toe het ek gevra, "wie geht es Ihnen?" Ons het meestal in Engels gesels, maar aan die einde het ek gesê, "willkommen in San Francisco! Tschüs!"

I had a chance to practice a little German with three German tourists. It was a surprise for them when I asked "how are you?" We chatted mostly in English, but at the end I said, "welcome to San Francisco! Bye!"

4 comments:

nikita said...

Jou Afrikaans is pragtig! Ek is trots op jou! "bietjie" het jy die e en die i omgeruil. Dit sien ek as 'n tikfout en nie as 'n spelfout nie. Jou vingers gaan soms te vinnig vir jou brein op die sleutelbord! :)

Verdant said...

Dankie Nikita! Jy het ook my 'n nuwe woord geleer (omruil) :).

Zet said...

Hallo jong man kom jy van Suid Afrika af waar het jy die liefde vir Afrikaans geleer ? Wat se taal dink en droom jy in? Baie interesante Blog die geniet jou plasings groete uit die Vrystaat

Verdant said...

Hallo Zet. Ek is bly dat jy my blog geniet. Dankie vir die kommentaar! Ek kom nie van Suid-Afrika af nie, maar ek het altyd 'n belangstelling gehad in Suid-Afrika en wou 'n wyer perspektief van die land. Ek dink en droom in Engels, maar ek het 'n paar drome gehad wat 'n bietjie Afrikaans gehad het.