Monday, June 28, 2010

Saterdag Sokker

VSA 1:2 Ghana

Ek het die wedstryd tussen die VSA en Ghana gemis, want ek het te laat wakker geword, maar het ek later gelees oor dit aanlyn. Dankie FIFA.com! Natuurlik wou ek die VSA wen en hulle het hul beste probeer, maar Ghana het in ekstra tyd geseëvier. Dit was nog 'n goeie wedstryd. Nederland het my ondersteuning noudat Suid-Afrika en die VSA uit is. Sterkte Oranje!

In ander nuus, daar was vanoggend 'n klein 3.5 aardbewing in San Francisco. Die meeste oggende druk ek my snooze knoppie op my selfoon baie, maar ek was vandag wawyd wakker!

Early Morning Quake

USA 1:2 Ghana

I missed the match between the US and Ghana because I woke up too late, but I read about it later online. Thanks FIFA.com! Naturally I wanted the US to win and they tried their best, but Ghana triumphed in overtime. It was still a good match. The Netherlands has my support now that South Africa and the US are out. Good luck Orange!

In other news, there was a small 3.5 earthquake this morning in San Francisco. Most mornings, I press the snooze button on my cellphone a lot, but I was wide awake today!

1 comment:

Alexander said...

Ek het die wedstryd in Berlyn gesien, julle was 'n bietjie ongelukkig maar al die Duitsers het vir Ghana geseëvier.