Friday, March 26, 2010

Kamermaat se verkoue

Roommate's Cold

My kamermaat is baie siek. Hy het gister gedink dat dit beter gaan, maar sy verkoue is vandag nog erger. Ek voel jammer vir hom, maar ek is ook bekommerd. Ek moet oefen vir Bay to Breakers wat in Mei plaasvind. Ek wil nie siek word nie!

My roommate is very sick. He thought that it was getting better yesterday, but his cold is even worse today. I feel sorry for him, but I'm also worried. I need to train for Bay to Breakers, which takes place in May. I don't want to get sick!

5 comments:

Boer said...

Dis nogal sleg! Hoop jy bly gesond!
As ek kan help: Jy voel nie "sleg" vir hom nie, maar "jammer" vir hom.
:)

Wessel said...

It's almost 100%.

My kamermaat is baie siek. Hy het gister gedink dat dit beter gaan, maar sy verkoue is vandag nog erger. Ek voel sleg vir hom (not incorrect, but not idiomatic Afrikaans)
I'd say, 'Ek kry hom jammer' or 'Ek voel sleg omdat hy sleg voel'

, maar ek is ook bekommer. Ek het baie oefening vir Bay to Breakers nodig wat op Mei is.

Once again not wrong, but more correct would be,

', maar ek is ook bekommer. Ek moet oefen vir Bay to Breakers wat in Mei plaasvind.



Ek wil nie siek word nie!

Verdant said...

Dankie, albei van julle!

kaneelsuiker said...

...maar ek is ook bekommerd... let op die 'd' aan die einde :)

Verdant said...

Dankie Kaneelsuiker. Ek hou van jou po√ęsie!