Tuesday, March 23, 2010

Drome in Afrikaans

Dreams in Afrikaans

Vanoggend het ek 'n ander droom met 'n bietjie Afrikaans gehad. Ek was in 'n nuwe woonstel met 'n Afrikaner kamermaat.

Ek: Aangename kennis.
Kamermaat: Aangename kennis.
Ek: Hoe gaan dit?
Kamermaat: Dit gaan goed, dankie. En self?
Ek: Goed, dankie.

Nie baie nie, maar dit is beter as my eerste droom met Afrikaans. In daardie droom was ek in Suid-Afrika met 'n Nederlandse vrou wat ook 'n toeris was.

Ek: Ek praat 'n bietjie Afrikaans. Praat u Afrikaans?
Ander toeris: Ja, ek praat Afrikaans... [Vinnige Afrikaans]
Ek: Ek verstaan nie.
Ander toeris: [Vinnige Afrikaans]
Ek: Ek verstaan nie!

This morning I had a dream with a bit of Afrikaans. I was in a new apartment with an Afrikaner roommate.

Me: Pleased to meet you.
Roommate: Pleased to meet you.
Me: How are you?
Roommate: I'm well, thanks. And you?
Me: Good, thanks.

Not much, but it's better than my first dream with Afrikaans. In that dream, I was in South Africa with a Dutch woman who was also a tourist.

Me: I speak a little Afrikaans. Do you speak Afrikaans?
Other Tourist: Yes, I speak Afrikaans... [Rapid Afrikaans]
Me: I don't understand.
Other Tourist: [Rapid Afrikaans]
Me: I don't understand!

6 comments:

kaalvoetinireen said...

EK het al in Koreaans ook gedroom, maar kon absoluut niks uitmaak nie...baie weird, omdat ek nie rerig die taal magtig is nie, amar dis seker wat gebeur as mens hier bly ;-)

Nadenkers said...

Hullo Verdant, ek is baie beindruk! Een opmerking (soos jy gevra het van lesers). Jy moet "Ek" en nie "My" in die dialoog gebruik, byvoorbeeld:

Ek: Aangename kennis.
Kamermaat: Aangename kennis.
Ek: Hoe gaan dit?

"My" hier beteken iets soos "mine" (possessive pronoun).

Alle sterkte met jou leer van Afrikaans!

Verdant said...

Ja, Kaalvoetinireen, dis waar. I need to visit South Africa! Speaking of which, hoe sĂȘ jy die vorige sin in Afrikaans? Is dit "ek moet in Suid-Afrika besoek"?

Nadenkers, dankie vir die korreksie!

kaalvoetinireen said...

I need to visit South Africa sal wees: Ek moet Suid-Afrika besoek

Verdant said...

Dankie :).

nikita said...

Pragtig, weereens...jou taalgebruik van Afrikaans. Ek is sommer trots op jou! Dis so heerlik om mense van ander lande te sien die taal aanleer en dit so ernstig opneem. Hou so aan![Terloops...weet jy van 6April? nie? sien my laaste blog-inskrywing oor Stigtingsdag = sommer 'n stukkie geskiedenis van Suid-Afrika]