Friday, July 17, 2009

Sjinese Kos

Vandag voel ek bietjie siek. Gisteraand het ek baie speseryagtig en branderig Sjinese kos geëet. Ek het vegetariese Hunan ham en Sjinese brokkoli bestel. Dit was heerlik (ek baie hou van rooi peper), maar ek het te veel geëet!

Vandag se kanji: 中華の食べ物 Sjinese kos
中華の, ちゅうか, Middel Prag* se
食べ物, たべもの, eet voorwerp

私は中華の食べ物を食べました。
Ek het Sjinese kos geëet.

* Sjina se oude naam was Middel Koninkryk.

Today I feel a little sick. Last night, I ate Chinese food that was really spicy and hot. I ordered vegetarian Hunan ham and Chinese broccoli. It was delicious (I really like red pepper), but I ate too much!

Today's kanji: 中華の食べ物 Chinese food
中華の, ちゅうか, Middle Splendor's *
食べ物, たべもの, eating thing

私は中華の食べ物を食べました。
I ate Chinese food.

* China's ancient name was Middle Kingdom.

No comments: